Diensten & ondersteuning > Informatiebijeenkomsten
Het SSC-DG organiseert regelmatig bijeenkomsten om zorgaanbieders, registratiehouders en dataverwerkers te informeren over ontwikkelingen, met elkaar in gesprek te gaan en van elkaar te leren. Onder het kopje Archief vindt u informatie over eerdere bijeenkomsten. Ook komen wij graag langs als gastspreker op uw bijeenkomst of voor een informatiesessie in uw eigen zorginstelling.
Organiseert u een bijeenkomst op het gebied van kwaliteitsregistraties, kwaliteit van zorg, standaardisatie van dataprocessen, datagovernance of een ander onderwerp waar het SSC-DG bij betrokken is? Als er een match is, komen onze collega’s graag spreken op uw bijeenkomst of evenement. U kunt uw aanvraag indienen via info@ssc-dg.nl.
Wij geven graag een informatiesessie in uw zorginstelling over de veranderingen die de wetswijziging van de Wkkgz met zich meebrengt. Omdat de onderwerpen verschillende afdelingen raken, raden wij aan om een gemixte groep bij elkaar te brengen met onder andere juristen, de functionaris gegevensbescherming, kwaliteitsadviseurs, een lid van de directie/raad van bestuur en IT’ers. Op deze pagina voor zorgaanbieders leest u meer over de verwachte veranderingen. U vraagt de informatiesessie aan via info@ssc-dg.nl.
Hieronder vindt u een overzicht van eerdere bijeenkomsten en bijbehorende presentaties, opnames en/of andere documentatie.
"(Verplicht)" geeft vereiste velden aan
Partijen in de medisch-specialistische zorg werken samen aan meer regie op kwaliteitsregistraties. Via deze website wordt u op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.
Shared Service Center
Data Governance
Postadres:
Postbus 9696
3506 GR Utrecht
Bezoekadres:
Oudlaan 4
3515 GA Utrecht